• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 1:a Maj !!

Taxman

Rolex
2-Faktor
Idag blir det blå tröja, grön klocka och en riktigt grå himmel. Inget rött här inte! :p

Trevlig fredag!

image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Thanx bro:)

Njuter oftast av den för mig själv;)


Helt rätt :cigar:, man kanske ska börja med det istället :D! När du ändå är ute och kör, ta en sväng förbi här så jag får klämma lite på den, vet att det är långt mellan oss. Men du borde ha tid då du garanterat är ledig tills på måndag, Hehe! Jag bjuder på sovplats, mat och alkohol...
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Helt rätt :cigar:, man kanske ska börja med det istället :D! När du ändå är ute och kör, ta en sväng förbi här så jag får klämma lite på den, vet att det är långt mellan oss. Men du borde ha tid då du garanterat är ledig tills på måndag, Hehe! Jag bjuder på sovplats, mat och alkohol...
Tackar för inbjudan....kommer en annan dag homie :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tackar för inbjudan....kommer en annan dag homie :)


Det är lunch mannen :shifty:, du vet att du har en stående inbjudan här upp i Norrland när som helst, alla dagar i veckan, oavsett vilken tid klockan är, så är det bara att ringa på dörra, så dukas det upp matt, ÖL och brännevin ;), sovplats när det är dax att runda av dagen :D .
 
Topp