• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 14/10 "En bild säger mer än 1000 ord.."

Ryttaren

Rolex
Nu dags för lite egentid med Speedyn! Trevlig helg alla!

IMG_6242.JPG
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
IMG_3455.JPG

Fredagstråden påbjuder oranget, och jag som gått runt i svart hela dagen. Blir lika upprörd varje gång någon ger mig komplimanger för detta schabrak som jag köpte för att busa med på ett kalas men som jag nu bär ironiskt. Den här klockan får mer positiv uppmärksamhet från allmänheten än min Tudor och Longineserna ihop.
Men glad helg på er gott folk.
 

HasseW

Panerai
2-Faktor
IMG_3455.JPG

Fredagstråden påbjuder oranget, och jag som gått runt i svart hela dagen. Blir lika upprörd varje gång någon ger mig komplimanger för detta schabrak som jag köpte för att busa med på ett kalas men som jag nu bär ironiskt. Den här klockan får mer positiv uppmärksamhet från allmänheten än min Tudor och Longineserna ihop.
Men glad helg på er gott folk.
Världen är full av okunniga idioter! Det får man leva med...
 

jabla

Sarlacc
IMG_3455.JPG

Fredagstråden påbjuder oranget, och jag som gått runt i svart hela dagen. Blir lika upprörd varje gång någon ger mig komplimanger för detta schabrak som jag köpte för att busa med på ett kalas men som jag nu bär ironiskt. Den här klockan får mer positiv uppmärksamhet från allmänheten än min Tudor och Longineserna ihop.
Men glad helg på er gott folk.
Ironi som slår tillbaka.
Frågan är om du är värd det? ;)
 
Topp