• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 15/5

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jo faktiskt! Det ÄR Fredag i Helsingfors!! Där Mr och Mrs Explorer kommer tillbringa helgen.
Vänner av ordning kommer säkert att klaga på att GMT visaren skvallrar om mitt fusk.. Samtidigt som alla morgonpigga jä... Vänner blir glada över en tidig trådstart för engångs skull..;-)
Hur som helst så vet ni ju vi det här laget att jag brukar göra lite som jag vill. Eller hur..
Ha en skön helg allihop!!
image.jpg

Så ja!! Nu var det avklarat då kan vi ju li.. ehh.. Ha se..
TITTA PÅ TV!!!!
 

Camo00

Patek
Jo faktiskt! Det ÄR Fredag i Helsingfors!! Där Mr och Mrs Explorer kommer tillbringa helgen.
Vänner av ordning kommer säkert att klaga på att GMT visaren skvallrar om mitt fusk.. Samtidigt som alla morgonpigga jä... Vänner blir glada över en tidig trådstart för engångs skull..;-)
Hur som helst så vet ni ju vi det här laget att jag brukar göra lite som jag vill. Eller hur..
Ha en skön helg allihop!!
image.jpg

Så ja!! Nu var det avklarat då kan vi ju li.. ehh.. Ha se..
TITTA PÅ TV!!!!

Nej! Det är torsdag nu!! Postat när jag vaknat...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag skulle säga att det var en gubbjävel te o va trött.. därför du startar denna nu.. gubbtjyv!
Ta å serva skotern istället för å gnäll!!:)
Men visst ligger det lite i vad du skriver... Inte faan tänker jag vakna vid 6rycket för att starta tråd när jag är ledig. Bara att hacka i dig. Gnäller du mer så kommer daviden att banna dig från fredagstråden. Det har han lovat... Kanske..:)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ta å serva skotern istället för å gnäll!!:)
Men visst ligger det lite i vad du skriver... Inte faan tänker jag vakna vid 6rycket för att starta tråd när jag är ledig. Bara att hacka i dig. Gnäller du mer så kommer daviden att banna dig från fredagstråden. Det har han lovat... Kanske..:)

Vad hade han lovat sa du? *rotar bland bilder från Tylösand*
 
Topp