• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 2/9 "Vem FAAAN e Nisse Hult"?!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eller Nisse Hult är kanske lite fel i detta sammanhang. Men ni som fattar ni fattar..
I mitt fall skulle det vara "Vem faan är Jason Statham"?!
Igår fick jag något jag misstänkt ett tag bekräftat...
Under flera år har min fru hårdnackat protesterat mot de flesta Action rullar jag velat vila öga och hjärna på vissa kvällar. Men då och då så har hon sagt "Jomen visst! Den kan vi titta på"
I början så tänkte jag ju inte så mycket på det men efter ett tag så började jag se ett mönster...
Igår gillrade jag en fälla.. Frågade om vi skulle se "Homefront" med ovan nämnda Nisse.. Eller Jason.. Först blev det i vanlig ordning protester.. La då in lite bete i form av "men det är den där Engelska rakade killen i Expendables du vet?".. Då kom det.. Jaha! Jamen då kan vi se den. Han är ju ...TREVLIG...?!? Ha!! Busted!!!
Jaja... En fördel är ju att jag har ju samma frisyr,skäggstub och en gång i tiden kunde även jag leverera sparkar över höfthöjd.. Även om det var ett tag sedan.. Nu är det bara att jobba fram magrutorna och rörligheten så blir det nog fart på frugan...:)
Klockan har jag ju redan ...
image.jpeg

För givetvis bar den gode Jason en Panerai även i "Homefront".. Så jag blev lite inspirerad... Han ÄR ju ganska så...trevlig..! ;-)

Ha en bra helg mina vänner!!!
 
Topp