• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 20/3 idag "Rockar vi sockorna"!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Knappt man vill starta en fredagstråd idag. Vill inte knuffa ner resereportaget ifrån Basel... Men jag tror den kommer klara sig:)
Är det fredag så är det. Idag livar vi upp tillvaron med olika strumpor. Det gör vi för att visa att vi gillar olika! Att det är helt ok att vara lite eljest!
Trevlig fredag!!
image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Knappt man vill starta en fredagstråd idag. Vill inte knuffa ner resereportaget ifrån Basel... Men jag tror den kommer klara sig:)
Är det fredag så är det. Idag livar vi upp tillvaron med olika strumpor. Det gör vi för att visa att vi gillar olika! Att det är helt ok att vara lite eljest!
Trevlig fredag!!
image.jpg



Haha...dyngrak redan 06:30 ser jag, är du också på väg till Basellmässan RicVin ;)?!

Eller har du olika strumpor på fötterna så att du kan skilja på höger och vänster :D?! :heart:?!!

image-jpg.121649
 
Topp