• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 24/4 It's PARTY time!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Visst är det nästan alltid party på en fredag. Men denna helg är det lite extra party! Jag har köpt en dressare! En liten jävel! Skälet till detta är att företaget jag "jobbar" på fyller 100 år detta år! Vilket ska firas nere i Holland på lördag. När ska man ha Smoking om inte på ett 100 års firmakalas?! Har ju kört Panna eller Rolle till outfiten tidigare men ska vi va ärliga så passar det väl sådär;-)
Hittade en liten men naggande god sak här på forumet i veckan.. Är ni beredda??!!
image.jpg

En Longines Conquest Heritage på 35mm!! TRETTIOFEM FAKKING MILLIMETER!! Det du yonsson ! Vad säger du nu?
Visst kunde den vara några millimeter till men helt ärligt..igen...! Den funkar faktiskt! Den funkar överraskande bra till och med!
image.jpg

Så denna får pryda armen på lördagens partaj! Men jag tar nog med Pannan också. Kan var bra att ha!
Så mina vänner.. Vilken klocka partajar ni med i helgen?
 
Topp