• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 24/4 It's PARTY time!!

Cristian

Rolex
2-Faktor
Fredagsmys med AT
image.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag reagerade också på att det var mycket Daytona idag. Trevligt! :)
Beror väl på hur man ser det. Lägger man de pengarna på en klocka så kanske det inte är askul att se dem i varenda tråd. Fascinerande flockbeteende dock. Var ju samma sak med 1675/16750 för något/några år sedan och DD-boomen ganska nyligen.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Brukar inte dubbelposta, men jag klantade mig i morse när jag ställde nästa veckas klocka (yrvaken?), så jag fick till rätt datum men fel dag (se sid 2 i tråden). Här kommer en korrekt bild. Som kompensation får ni även en gruppbild med förra veckans klocka. Kan aldrig bli för många IWC-flygare, eller hur ...? ;)

IWC S 2015-04-24 (tele).jpg


IWC x 2 2015-05-24.jpg
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Fan..Omisch :D! Den där tavlan är så läcker, man blir grymt sugen på antingen byta min gröna mot just den där, eller köpa på sig en till Day-Date :cigar:, för när allt kommer omkring, så går det ju inte att både äta kakan och ha den kvar :arghh:.
Tack Af Sjodahl, köp en till och på med en blå tavla så har du garderat dig för nästan alla årstiderna broder! ;)
 
Topp