• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 25/12 "Show me yours..I'll show you mine.."

laketwig

Patek
2-Faktor
Spitfire-fredag! Ha en bra sådan och en ännu bättre helg!
IWC S 2015-12-25.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Guld även på juldagen då det är fredag!

image.jpeg


Ha en fortsatt trevlig jul och en mycket fin helg Klocksnackare!

Edit: Ser att ingen har åtagit sig fredagstråden nästa vecka fader @RicVin , fan va bra, då gör jag det med din tillåtelse!
Jodå det har kommit anmälningar på PM.. Återkommer om det blir nödvändigt min vän!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det undrar jag med. Blev adlad. Ledningen ändrade titel och bild. Jag kan inte själv redigera dessa längre.
Det är nog kört! Minns inte längre vad jag hade för bild eller kallade mig själv... Adlingen har liksom evolverat(heter det så?) med tiden... Den ändrar sig själv liksom..
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Guld även på juldagen då det är fredag!

image.jpeg


Ha en fortsatt trevlig jul och en mycket fin helg Klocksnackare!

Edit: Ser att ingen har åtagit sig fredagstråden nästa vecka fader @RicVin , fan va bra, då gör jag det med din tillåtelse!

@Af Sjodahl din galning nästa fredag är ju nyårsdagen! Ska du verkligen åta dig att gå upp i svinottan då för att starta fredagstråden? Är det månne ett sätt att säkerställa att din nya sunda livsstil upprätthålls även efter jul och nyår? ;)
:D:p
 
Topp