• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 25/12 "Show me yours..I'll show you mine.."

Sir_F

Omega
IMG_20151225_103239.jpg

Eftersom juldagen = jobb så får det bli den vanliga beatern. Julklockan väntar hemma. (Bild från igår.)
IMG_20151224_105301.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
@Af Sjodahl din galning nästa fredag är ju nyårsdagen! Ska du verkligen åta dig att gå upp i svinottan då för att starta fredagstråden? Är det månne ett sätt att säkerställa att din nya sunda livsstil upprätthålls även efter jul och nyår? ;)
:D:p


Haha...jasså är det det, det hade jag ingen aning om! Men då jag är snart pensionär i åldern :oldman: men redan där kroppsligt, så är jag morgonpigg av mig oavsett dag! Dock är jag ung i sinnet mitt fortfarande skall tilläggas, allt för ung :D!

Så att vara uppe vid 7-tiden nästa fredag är nog inga problem även om det skulle ha blivit allt för mycket alkohol innanför västen :rolleyes:!
 

marer

Cartier
I min systerdotters vägnar postar jag här en paketöppning på en väldigt ovanlig referens. Tror bestämt att det är den enda av sitt slag på forumet. Otroliga djupegenskaper för en så tunn klocka. Givetvis är detta ref. med utbytbara index. Är i kontakt med AD för en andra uppsättning i platina.

Brio timelearner deepdiver
Ref: 8675.456
Typ: Damklocka, dykare
Diameter: Ø 420 mm
Tjocklek: 14 mm
Boett: Borstat/polerat papp
Baksida boett: Solid
Urtavla: Träimitation
Indexmarkeringar: Animaliska
Glas: Skyddsplast, splitterfritt
Bezel (ring): Papper, blå
Komplikationer: Utbytbara index.

Urverk & Funktioner
Urverkstyp: Mekaniskt, handdraget
Urverk: Brio 7450 med 18 juveler, 21600 vph
Gångreserv: Obefintlig
Vattenskydd: Divers 1000m

image.jpeg
 
Topp