• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 25/9 "Är allt som glimmar guld?"..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Denna fredag tillägnar jag alla små guldklimpar där ute.. @Aurum @Omen @Gold @Niklas @konkas @Målarn mfl mfl!! Måste även nämna @Af Sjodahl här med tanke på hans nya guld Daytona!! Å så @Chrisse förståss.. Å andra sidan vetefaan om vitt guld räknas..?;-)
Efter att ha tillbringat ett par arbetsdagar (och nätter) i Tallin så är frågan jag ställer mig samma som i rubriken...
Är allt som glimmar verkligen guld?
This is as close as I got in Tallin any ways...
image.jpeg

Ha en skön helg mina vänner!!
Å @Aurum .. Skönt att affärerna på hemmaplan går bra. Här verkar butiken slagit igen..
image.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Med en Rolex katalog som underlägg från 1993 så blir det något roligare. Denna klocka har jag faktiskt stirrat mig blind på många gånger genom åren. Haha...tack broder @RicVin och jag håller med dig, @Chrisse s klocka räknas fan inte, då det inte är gulguld :D:p;):heart:!
DSC_2765.JPG


Denna klocka kräver en riktig bild från gårdagens paketöppningstråd också, bara för att göra klockan något så när rättvis.
dsc_2729-jpg.192476


Trevlig helg aLLa klocksnackare!
 
Senast ändrad:
Topp