• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 3/6 "PP dags!!"

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Bytte till nått orange på kvällskvisten
20160603_193359.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Snygg Panerai du besitter! Den vita S&S:n bör bli sommarklockan förresten.
Tack, jag gillar Radiomirmodellerna för jag tycker de är estetiska och personliga. Jag gillade alla tre sommarklockorna. Så pass mycket att jag funderar på att återkomma med en förfrågan om ett paketpris. Den nya Sjöö Sandström GMT på länk/alligator få klart godkänt. Lite Explorer 2-varning på den. Royal Steel i vitt är en lagomklocka. Den vita IWC var väldigt snygg, tydlig och skön på armen. Den presenterades på Basel så den är helt ny.
För att Luminor är så mycket coolare! :D
Min pappa är mycket starkare än din.
 

MånsT

Rolex
Tack, jag gillar Radiomirmodellerna för jag tycker de är estetiska och personliga. Jag gillade alla tre sommarklockorna. Så pass mycket att jag funderar på att återkomma med en förfrågan om ett paketpris. Den nya Sjöö Sandström GMT på länk/alligator få klart godkänt. Lite Explorer 2-varning på den. Royal Steel i vitt är en lagomklocka. Den vita IWC var väldigt snygg, tydlig och skön på armen. Den presenterades på Basel så den är helt ny.
Jag diggar också Radiomir-serien, främst för den nästan avsaknaden av bandhorn plus att den är skitläcker på ett kalvläderband. Tveksam dock på att bära storleken, 45mm va?
 
Topp