• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 3/8 #Fuckcancer hosted by @tacticaltrader

Tråkigt att höra @Tactical trader
Önskar dig i vart fall en fin helg!
8A7C98A4-1A11-45E9-A7BB-1B1FACF4B77D.jpeg

Jösses det var verkligen eld i målet som dom säger när man kom hem och kunde läsa igenom alla inlägg so far i frid :)

Tack till samtliga för varma ord,personliga delningar, fina reflektioner, bra helg inspo och grymma klockor :cool:
Passar på att tacka @RicVin för möjligheten,(och fin B tribute) du hade så rätt detta är en once in a lifetime opportunity :).
Jag hoppas du har kunnat semestra lungt med bara ett vakande öga över prao eleverna ;).

@MKRGG - Det är nog helt rätt att bära tungt går aldrig ur :)
@Moorflax Haha Nej Jörn är Jörn och man vänjer sig nog aldrig.....kanske lite på sin höjd ;)
@loevhagen helt rätt, god helg och god GMT:)
@The lord skönt när det går åt andra hållet:), ta hand om er och håll dig på spåret i helgen:)
@JaTack Att skapa minnena är fortsättningen på en dynamisk resa utan slut. Njut av ur och helg:)
@hooods Helt rätt :) KJ och sedan tjänstgörandes inom läkeriet militärt
@Dru Det är en fin observation och jag håller med. Efter en kamp så behöver dom få vila i ro.
@Kinglolle Snyggt med ryskt, fint och viktigt med pride vinkeln...respekt! Tack för ditt bidrag till BFC
@Dennta orättvist hur vissa får vakna ibland ;):cool: Snygg utsikt på alla sätt
@mofo Vilket fint minne :), vilken grej. Tänk när du kan dela den till honom sen. Njut :)
@Aquastaren vilken härlig udda fågel, kan tro att den sitter på en del fin hemligheter:)
@Stroboman Ovärderlig, det är intressant hur värdet förändras med hjärtat och själen. Och att färgen sitter kvar...ja vad säger man...oersättligt.

Så alla är inte nämnda men INGEN är glömd :)
Tack för era bidrag.
Ha en kunglig helg.

Den där ölen får vänta några minuter till då min granne frågade följande precis
"Ehh vi ska precis åka med hus bilen ehh det är stopp i toan....ehhh du är ju händig..:D" jag kommer sa jag....ska bara svida om till det skitigaste jag har :cool:;)
15333153471998704290312206803446.jpg

Min mamma gick bort i måndagskväll även hon 69 år ung.
Beklagar o FUCK CANCER!!!!!
Bild från sista besöket på Akademiska innan hon fick komma hem o avsluta livet på ett värdigt sätt med familjen..

Senast redigerad av en moderator:

Bild från sista besöket på Akademiska innan hon fick komma hem o avsluta livet på ett värdigt sätt med familjen..
Vad ledsen jag blir, beklagar :(
Vad fint ändå att hon fick komma hem det sista....
Bara under dessa 4 sista fredagar så har man sett och fått en klump i halsen av hur mycket cancer härjar och hur nära dom flesta upplevt det....#FC

Beklagar verkligen!
Har varit i samma situation!
Pappa grät för att han inte fick träffa sin älskade katt igen, de är nu båda i regnbågslandet.
Hatar känslan när den drabbade förstår att kampen är över!
Tänker på dig i kväll, alla övriga drabbade också! :heart:

Tillbaka
Topp