• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 30/10 "Trick or treat"!!...

snoozarn

Patek
2-Faktor
Lite sen men nåväl. :)
20151030_192712.jpg
 

matage

Omega
Fick tillbaka min Rootbeer i eftermiddag efter att den under några veckor agerat "beslutshjälp" åt en god vän. Känns väääldigt rätt att ha den på armen igen :)
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Trevlig helg alla!

Ber om ursäkt för detta men måste fråga: Har fått erbjudande om att köpa den här, en gammal Heuer Carrera, oservad (använd bara några gånger så helt original och alla tillbehör)... Ska man hugga?! Så jävla cool enligt mig! Ser ut som ny och allt funkar perfekt!
image.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig helg alla!

Ber om ursäkt för detta men måste fråga: Har fått erbjudande om att köpa den här, en gammal Heuer Carrera, oservad (använd bara några gånger så helt original och alla tillbehör)... Ska man hugga?! Så jävla cool enligt mig! Ser ut som ny och allt funkar perfekt!
image.jpeg
Har ingen aning om ifall alla delar är original, men den var riktigt cool! Köp så vi får fler klockor i ditt instaflöde. :D
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Trevlig helg alla!

Ber om ursäkt för detta men måste fråga: Har fått erbjudande om att köpa den här, en gammal Heuer Carrera, oservad (använd bara några gånger så helt original och alla tillbehör)... Ska man hugga?! Så jävla cool enligt mig! Ser ut som ny och allt funkar perfekt!
image.jpeg
Så grym! Första tjing på den vid flipp ;)
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Så grym! Första tjing på den vid flipp ;)
Haha, ska komma ihåg! Får se om jag köper. :)
Har ingen aning om ifall alla delar är original, men den var riktigt cool! Köp så vi får fler klockor i ditt instaflöde. :D
Ja visst är den snygg! Hehe, ja lite för mycket Sub kanske.. :D Fick dock reda på att det är en re-issue av en ännu äldre Heuer från 60-talet, denna är några år efter att Heuer blev TAG Heuer, så kanske hoppar. Trodde det var en ren o äkta Heuer. Vet inte om det är en dealbreaker eller inte. Där får alla kunniga gärna flika in (ber om ursäkt för off-topic). Coolt i alla fall att urverket är i princip samma som i dåtidens Speedy.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Haha, ska komma ihåg! Får se om jag köper. :)
Ja visst är den snygg! Hehe, ja lite för mycket Sub kanske.. :D Fick dock reda på att det är en re-issue av en ännu äldre Heuer från 60-talet, denna är några år efter att Heuer blev TAG Heuer, så kanske hoppar. Trodde det var en ren o äkta Heuer. Vet inte om det är en dealbreaker eller inte. Där får andra gärna flika in (ber om ursäkt för off-topic).
Du kammar nog inte hem så många + poäng hos Aurum med en reissue men jag tycker den är nice. De gamla börjar bli dyra och man får göra sin läxa. Ibland vill man ju köpa något utan krångel.
 
Topp