• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 31/7 Happy B-day JakobZ !!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet jag vet!! En smula "tidigt" att starta Fredagstråden strax efter midnatt. Men det är inte så troligt att jag kommer ta mig upp i ottan för att skriva detta den sista semesterdagen för denna "sommar".. Så är det bara!
Tänkte passa på att gratta @JakobZ på hans födelsedag. En liten fågel har viskat i mitt öra att han blir 24 år idag!
Stort GRATTIS!!
Min pappa sjöng alltid låten "Med en enkel Tulipan" när någon skulle firas.
Postar därför en äldre bild på min Avenger Skyland med Tulpaner i bakgrunden. Lovar och svär på JakobZ:as blonda kalufs att jag bär Bratten under dagen.
Hurra hurra hurra hurra!!
image.jpg

Ähh va faan.. När jag ändå postar gammal skåpmat..
Hoppas du får tårta...
image.jpg

En å annan bira...
image.jpg

Å lite sprit...
image.jpg

Å såklart lite..xxx :)
Men framförallt en härlig dag!!
Önskar givetvis alla Er andra detsamma!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Här var man tidig! Regelbrott @RicVin :mad: Trevlig fredag ändå:D
image.jpg
Nej! Inte för mig! Ursprungligen så myntade jag regeln att den som startade tråden måste ha sovit sin skönhetssömn innan trådstart. Sen tror jag vi spikade 05:00 eller ngt sånt.
Men det var på den tiden när vem som helst startade tråden.
Numera är det ju inte vem som helst utan det är jag...Som startar FREDAGSTRÅDEN. Det har ni ju i demokratisk anda kommit överens om.. So just live with it my friend:)
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Nej! Inte för mig! Ursprungligen så myntade jag regeln att den som startade tråden måste ha sovit sin skönhetssömn innan trådstart. Sen tror jag vi spikade 05:00 eller ngt sånt.
Men det var på den tiden när vem som helst startade tråden.
Numera är det ju inte vem som helst utan det är jag...Som startar FREDAGSTRÅDEN. Det har ni ju i demokratisk anda kommit överens om.. So just live with it my friend:)
Hur pigg är inte du som skriver flera spaltmeter 01:00:D Lägg ifrån luren nu, drick klart och sätt igång maskineriet!
 
Topp