• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 5/8 " I'm baaack"!!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Enkelt uttryckt "Jag tar befälet"!!!
Visst är det så.. Semestern är slut! Eller slut å slut.. Men det är i alla fall sista fredagen och en ynka jävla helg kvar av fem veckor.. FEM FAKKING VECKOR!!?? Hur är det möjligt att de swishar förbi lika snabbt som betalningen för en ny klocka?!
Appropå ny klocka... Fick äntligen lägga rabarber på min PADI... Satan vad jag har ångest över att jag missade PADI GTGn i Globen!! Ja I Globen!! Eller i alla fall jävligt nära..
Men trippen till Island kom i vägen och den gick inte av för hackor den heller...
Ni har ju sett den förr.. I alla fall modellen. Men här är min alldeles egna PADI!!
image.jpeg

Ha en strålande helg mina vänner!!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Omringad av PADI's gör vi väl ett nytt försök med den här då, den här gången förhoppningsvis mer än ett par timmar som det bara blev förra fredagen pga nyanskaffningen.

Ha en bra fredag och en ännu bättre helg! Jobb på måndag ... :banghead:
Rolex 2016-08-05.jpg
 
Senast ändrad:

Fender59

Patek
2-Faktor
Äntligen Fredag! Veckorna bara rasar iväg, vart tar sommaren vägen? Fredagsklockan är en av mina favoriter - Seiko 6105-8119. Den är imho Seikos coolaste modell genom tiderna (tillsammans med 8110 / 8000 / 8009). Vi får hoppas att den inte urvattnas med en massa reissue modeller.
Trevlig helg alla KlockSnackare!
RfJ0s1D.jpg


10dwIv5.jpg
 
Topp