• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™19/6 Glad MIDSOMMAR!!

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Midsommarstassen på. GMT verkar vara the one drar enl denna tråden.
Snart sillunch.

image.jpg
 
Vägrar att fira dessa " nu jävlar ska vi ha kul" dagar. Är väl bara gammal och grinig men det enda vi firar förutom födelsedagar är julafton och det är enbart för lillgrabbens skull. Har varit likadan senaste 30 åren. En klockbild kan jag dock bjuda på.
image.jpg
Med vänlig hälsning,
T.Råkmåns
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Vägrar att fira dessa " nu jävlar ska vi ha kul" dagar. Är väl bara gammal och grinig men det enda vi firar förutom födelsedagar är julafton och det är enbart för lillgrabbens skull. Har varit likadan senaste 30 åren. En klockbild kan jag dock bjuda på.
image.jpg
Med vänlig hälsning,
T.Råkmåns
Hahaha :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
På G, en så länge så har vi inget regn, då passar det bra att åka öppet och prata i en gammal Ericsson S868 telefon. Nog FAN var det bättre förr :cigar: iaf tycker jag det, jaja...kör så det ryker nu klocksnackare :cool:.

DSC_2376.JPG
 
Topp