• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™19/6 Glad MIDSOMMAR!!

SwedishMade

Cartier
På G, en så länge så har vi inget regn, då passar det bra att åka öppet och prata i en gammal Ericsson S868 telefon. Nog FAN var det bättre förr :cigar: iaf tycker jag det, jaja...kör så det ryker nu klocksnackare :cool:.

DSC_2376.JPG
Jag har en liknande, dock vägrar den ta moderna sim-kort. Har du något trix?
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Midsommardag i Bkk. Tillbringade kanske den tråkigaste av mina många midsommaraftnar på planet framför 10" skärmen. Nu vill jag inte se en enda film på länge. Det enda upplivande var blixten som utlöstes alldeles i närheten av den väldiga 777:an ovanför Indien och fick den att hastigt kantra till ordentligt. Annars är ju kaptenens varningar för turbulens på de här skeppen inte ens i närheten av dramatiken som senare kan upplevas ombord på flygplatsbussen.
Om någon känner sig förfördelad m a a midsommarvädret kan jag trösta med ett tropiskt skyfall ...

Glad sommar alla på KS :)
image.jpg
 

watchdreamer

Panerai
Midsommardag i Bkk. Tillbringade kanske den tråkigaste av mina många midsommaraftnar på planet framför 10" skärmen. Nu vill jag inte se en enda film på länge. Det enda upplivande var blixten som utlöstes alldeles i närheten av den väldiga 777:an ovanför Indien och fick den att hastigt kantra till ordentligt. Annars är ju kaptenens varningar för turbulens på de här skeppen inte ens i närheten av dramatiken som senare kan upplevas ombord på flygplatsbussen.
Om någon känner sig förfördelad m a a midsommarvädret kan jag trösta med ett tropiskt skyfall ...

Glad sommar alla på KS :)
image.jpg
Glad sommar, hälsa Bangkok.....saknar staden oerhört mycket, får bärga mig fram till december :)
 

Buckshot

Panerai
Midsommardag i Bkk. Tillbringade kanske den tråkigaste av mina många midsommaraftnar på planet framför 10" skärmen. Nu vill jag inte se en enda film på länge. Det enda upplivande var blixten som utlöstes alldeles i närheten av den väldiga 777:an ovanför Indien och fick den att hastigt kantra till ordentligt. Annars är ju kaptenens varningar för turbulens på de här skeppen inte ens i närheten av dramatiken som senare kan upplevas ombord på flygplatsbussen.
Om någon känner sig förfördelad m a a midsommarvädret kan jag trösta med ett tropiskt skyfall ...

Glad sommar alla på KS :)
image.jpg
Thailand är bäst. Bkk rockar. Jag får vänta till december. Förresten rockar hela Thailand. Det blir en tur till Bueng Khong Long också för att hälsa på frugans släkt, 76 mil från Bkk.
 
Topp