• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™23/10 "Frugan bestämmer!.. Som alltid..";-)

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
image.jpg
Firar fredag med sovmorgon. Glad helg på er alla!
Kul att du nästan alltid tar kort från samma ställe!
 
Det förstår jag ;), måste ha missat din paketöppning tyvärr, den ser grym ut, det är väl investerade pengar då jag tror att dom är på väg upp i pris när som helst, kanske tom redan börjat gå lite upp tom.
Har faktiskt inte gjort någon paketöppning, ännu, men kommer nog upp snart :)
Det tror jag också, har sett en liten ökning både här på KS och på chrono24, tror att ökningen kommer hålla i sig. Enligt mig är 16570 mycket klocka för pengarna :)
Riktigt vacker DD du kör idag!!
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Det hoppas jag, vet du något som jag inte vet? :)

Jag är absolut ingen expert, Men jämförde hur subdialen sitter under "10". På vissa bilder ser den ut, att som på din, sitta rakt under. Medans på andra så är det inte så... Kan helt enkelt vara så att det skiljer och att det inte finns något "rätt eller fel". Men jag vet inte :)
 

joca

Patek
2-Faktor
Jag är absolut ingen expert, Men jämförde hur subdialen sitter under "10". På vissa bilder ser den ut, att som på din, sitta rakt under. Medans på andra så är det inte så... Kan helt enkelt vara så att det skiljer och att det inte finns något "rätt eller fel". Men jag vet inte :)

Okej, klockan är köpt av hedens guld så jag hoppas allt är i sin ordning :)
 
Topp