• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD ™ 13/3

RolleFC

Omega
835176b0e63b925a15909f773823cd62.jpg


Trevlig fredag!
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Tror inte någon känner sig kränkt men att posta en gammal bild i en dagens klocktråd visar ju bara vem man är..

Ja någon måtta på dumheterna får det allt vara. Tur är då att du och GlennZ lärt mig vad som är rätt och fel. Jag ska aldrig mer göra om det och ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag är inte ironiskt på något sätt utan menar allvar. Önskar dig en trevlig kväll och önskar även att du kan lägga denna tråkiga historia bakom dig.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Ja någon måtta på dumheterna får det allt vara. Tur är då att du och GlennZ lärt mig vad som är rätt och fel. Jag ska aldrig mer göra om det och ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag är inte ironiskt på något sätt utan menar allvar. Önskar dig en trevlig kväll och önskar även att du kan lägga denna tråkiga historia bakom dig.

Vad finns att missförstå i namnet på tråden, är det så viktigt att få likes att du postar en gammal?
 
Topp