• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD 6/3

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Min klocka, idag ..och jag tycker nog att fredagen är min också:)
image.jpg

TGIF!
:heart::heart:
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Trevlig!! Föll hårt för den där. :)
Har du mer info om den nånstans?

Den där GP:n har jag aldrig sett, trevlig! Modell?

Den är fin, 39mm, guld och blånade detaljer gör sig oerhört bra irl.

Såg den till försäljning på TZ-UK förra året, men den säljaren ville inte skicka till Sverige.
När den kom ut för två veckor sedan igen, pm'ade jag direkt..

Modellen heter Vintage 1970 och är hyfsat ovanlig, speciellt i detta utförandet.
Skitsvårt hitta bra info om den, men skall kolla med GP för mer solid data och sen skriva ihop lite om den vad det lider.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu har jag det!! TiE jag tycker vi anammar Denke s ide i en annan tråd. Men gör om den lite..
Alla som postar i en icke sanktionerad Fredagstråd ELLER bumpar en gammal jävel ska donera 500 pix till BCF!
easy rider PAY UP!!!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Hm, inser att jag inte ställt om datumet. Ingen som anmärkt på det än i alla fall :D Rätt ska vara rätt! :)

Jag noterade det direkt och tänkte "Ska jag... ska jag..." men jag valde att inte kommentera då jag själv gjorde en fuling förra veckan. Men det var bra att du fixade det. Rätt ska som sagt alltid vara rätt! Tack!
 
Topp