• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVins fredagstråd!

Icaras

Rolex
Fredag, tåg genom de grå urskogarna i Småland. Tur man har sin klocka som reskompis :)
IMG_20140221_024926.jpg


Snygg matchning JakobZ
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Byter ju veckans klocka på fredagar efter jobbet. Normalt brukar jag se fram emot det, men idag måste säga att det kändes lite trist. Länken jag fick till min Sinn nu i veckan är riktigt behaglig och attans snygg (om jag får säga det själv), så jag hade kunnat haft den en vecka till:

Sinn 2014-02-21.jpg


Nåja, nu har jag ju något att se fram emot om två veckor (ska in en Spitfire chronograf däremellan också ...). Nästa veckas klocka som redan sitter på armen är ju inte så tokig heller:

IWC M 2014-02-21.jpg
 

Johan M

Cartier
Kass bild men den är ny för idag så jag vill gärna visa upp den. Jag tycker den gör sig bra ihop med speedyn och min SMP electric blue. Och ett visst behov av en winder börjar bubbla upp inom mig ... ;)

image.jpg
 
Topp