• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's Fredagstråd :-)

Fantastiskt! Har du även länken till denna?
Kan du ref? Kanske en head-only skulle vara något


Ingen länk till denna, tycker den gör sig bäst utan faktiskt.
Iofs är den inte fel på länk heller, men det blir en helt annan klocka. Som det är nu är den väldigt "oblingig" för att vara guldare, vilket jag tycker är rätt coolt.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Ingen länk till denna, tycker den gör sig bäst utan faktiskt.
Iofs är den inte fel på länk heller, men det blir en helt annan klocka. Som det är nu är den väldigt "oblingig" för att vara guldare, vilket jag tycker är rätt coolt.

Har googlat lite bilder. Precis som du säger, det är en helt annan klocka på länk. Jag föredrar på läder med viklås från omega
 

Jens

Greedo
Fredag!!!

image.jpg




J
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Din önskan - min lag. Skämt åsido, nu får du fan ta och va lite tacksam Jaganata - farbror don har laddat ner appar och skit.
Här är den i alla fall, dagsfärsk stinkande bild på handleden (och nej nu ska jag inte posta fler bilder på denna idag jag lovar :))

Hell yeah! Snyggt jobbat Don! Jag och många andra är tacksamma. Nu räknar vi med dagsfärska bilder framöver i fredagstråden :D Trevlig helg på dig!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
En sån har jag letat efter! Fast med räfflad ring :) väldigt fin.
Tack, jag gillar den! Har testat en hel del DJs med olika räfflade ringar, senaste tiden, och kommit fram till att det blir för mycket bling för mig på jubilee, då jag föredrar klocka på länk. Sen tror jag att denna mäter någon millimeter bredare, samt något större tavla, vilket ger en storlek jag också gillar mer, trots mina relativt smala handleder.
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Så här borde alla bilder se utom man startar fredagstråden vid denna tid...
image.jpg


Jag bryter alltså lite mot mina egna principer genom att vara lite för tidig. Men jag vet att det sitter ett gäng ungtuppar och bara väntar så jag gör ett undantag. OCH slänger in en bild från den underbara gårdagen också. Så ni ser vad det är för klocka..;-) Ha en synnerligen trevligvhelg alla vänner!!
image.jpg

Samma tid, samma plats men annan fotograf RicVin:)
20140320_133208.jpg
 
Topp