• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDGSTRÅD™ 6/7 #Fuckcancer sponsrad av @Hoffa startad av @Kim

Kim

Panerai
@RicVin behöver som alla andra människor ha semester ibland o_O
Precis som förra året auktionerat han ut ”fredagstråden” till förmån för Barncancerfonden.
https://klocksnack.se/threads/bcf-auktion-sugen-på-att-starta-fredagstrÅden-i-sommar-kom-igen-och-uppfyll-drömmen.94648/
@Hoffa är en väldigt generös person som gav 5000:- till barncancerfonden i utbyte att jag startade dagens tråd exakt 08.26.
Vilket är nu ;)

Alla vet att cancer är skit och är den vanligaste dödsorsaken för barn mellan 1-14 år?!
20180705_183001.jpg

Min ängel har precis fyllt 2 år och är en envis och makalös människa. Hon har klarat sig ( peppar, peppar ) men en 3-årig pojke på förskolan har drabbats.
Han har kämpar i flera månader nu med cellgifter och behandlingar. Bara att hålla tummarna att han blir helt frisk nu #fuckcancer

Detta är ett stort entusiasmforum som bara växer och växer. Ibland kanske det blir lite hård jargong och onödiga inlägg.
Det är lätt att sitta bakom ett skärm och skriva saker som kanske inte alltid är så genomtänkta eller nödvändiga!
P7060063-01.jpeg

Som min mormor brukade säga
"Har du ingenting snällt att säga, säg ingenting alls”

Det kan vara något att ta med sig framöver…:heart:

Ha en skön fredag och njut av sommaren :)
20180706_074959-01.jpeg

Hann till och med lämna innan trådstart! :)
 
Topp