• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"riktig" barnklocka med kvalité

TKVF

Panerai
Ja. Min dotter är nu sex år. Hon ska lära sig klockan. Letar nu efter en kvalité-klocka bättre än Hello Kitty och så. Hade en fråb Ur och Penn, men sen gick såklart sönder.

Krav
Siffror 1-12
Vattentät (någorlunda)
Barnvänlig

Klockan bör vara rosa eller annat så en tjej tar på sig den.

Vad finns å välja på?
 

David

Bödeln
$T2eC16hHJIIE9qTYMbO1BQyIFUU5UQ~~60_35.JPG


A0UP_1_20111111_12309124.jpg



product1_72521_600x600.jpg
 

Archie

Cartier
Chopard har någon variant med lösa hjärtan, fiskar fjärilar och allmänt skräp i som ser ut att vara för barn, de går nog loss på en 50 lök men juvenila är de....;)
 

bya

Omega
Ja. Min dotter är nu sex år. Hon ska lära sig klockan. Letar nu efter en kvalité-klocka bättre än Hello Kitty och så. Hade en fråb Ur och Penn, men sen gick såklart sönder.

Krav
Siffror 1-12
Vattentät (någorlunda)
Barnvänlig

Klockan bör vara rosa eller annat så en tjej tar på sig den.

Vad finns å välja på?

Gul micro, antingen med kardborre eller plastband.

Siffror - Check
Vattentät 10 ATM - Check
Barnvänlig - Check

Z3ZVhaz.jpg
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Tänkte också säga GUL. Minns att kvalitén var grym när jag hade en i början på 9o-talet...
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Krav
Siffror 1-12
Vattentät (någorlunda)
Barnvänlig

Klockan bör vara rosa eller annat så en tjej tar på sig den.

Vad finns å välja på?

Med den kravlistan hamnar vi väl på en rolex air king, datejuste eller oyster perpetual. De finns med siffror och rosa tavla har jag sett. 100m WR.

Bara att slå till!
 
Topp