• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rimligt pris för en Rolex Sub 114060?

Hycena

Omega
Hej!

Jag är lite sugen på en Rolex Sub 114060 och undrar vad ett rimligt pris är att ge för en sådan? Har tidigare haft ögonen för 14060 men tror inte att jag kommer bli nöjd med den. Vad är ett rimligt pris för den nya suben? Jag fick ett intryck av att man kan hitta en billig för runt 55' stämmer det eller bör man räkna med 60-65?

Uppskattar alla åsikter! Tack på förhand.

Mvh William
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Finns jättemånga trådar om det här.... Men 55-60 beroende på skick och ålder beggad.
Så.
 
Senast ändrad:

Ettåttatvåtre

Cartier
2-Faktor
Hej!

Jag är lite sugen på en Rolex Sub 114060 och undrar vad ett rimligt pris är att ge för en sådan? Har tidigare haft ögonen för 14060 men tror inte att jag kommer bli nöjd med den. Vad är ett rimligt pris för den nya suben? Jag fick ett intryck av att man kan hitta en billig för runt 55' stämmer det eller bör man räkna med 60-65?

Uppskattar alla åsikter! Tack på förhand.

Mvh William
Runt 55-60 beroende vart och när den är uttagen, även skick såklart.
Lycka till!
 
Topp