• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rimligt pris Submariner 11610 2009?

MERL

Omega
Undrar å en väns vägnar som tittar på ett komplett oanvänt exemplar med skyddsplasten kvar. Jag får känslan att priset ligger lite högt på 46 000 men vad är era åsikter? Ovärt köp?
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Gick väl en för 39000 här på forumet? En vän köpte en 2010 för 40kakor rätt nyligen, också med plast
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Dock hade jag kunnat betala 46 på riktigt om det var en klocka jag var ute efter NOS.
 

morrism

Audemars
Jag la 36 bananer för min, det är rimligt tycker jag, 40, då börjar man komma in på begagnad keramik
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Ni som tycker att det ska kosta 40 eller under. Ge gärna exempel på var man köper en ny inplastad 16610 för de pengarna.

Att keramik ligger strax däröver är irrelevant, dessa finns det ett överflöd av vilket det inte gör med inplastade 16610.
 

Rille

Rolex
Låter inte helt tokigt alls som de andra säger.
Om du vill ha plasten kvar så är det nog där någonstans det hamnar verkar det som!
 

morrism

Audemars
Så när plasten är borta så sjunker den med 10 lappar? Har kvar mina på boetten, kanske inte sk ta loss dom då
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Hade en polare som spelade innebandy med plasten kvar på sin Jolly Magic linda.
Vägrade ta av det för den skulle bli sliten...
 
Topp