• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob Engström event, lottning sker!

Ministern

Founder
2-Faktor
Då intresset varit så enormt stort och platserna begränsat (mer än dubbelt så många anmälningar som platser) så kommer jag lotta ut platserna. Det är fritt att anmäla sig fram till kl 22.00 idag och sedan stänger jag boken och lottar. Det som har fått plats meddelas via pm. Om du har fått plats och avbokar senare än två dagar innan eller inte kommer så diskvalificerar det dig från vidare evenemang i Klocksnacks regi. Så får du plats, hör av dig i god tid så nästa i tur får möjlighet att planera och komma.
 

Josef B

Bestraffaren
KUL!
Jag ska ta med min Dipsy så jag kan trycktesta den! Jag måste vara förberedd för Beach 2013 :mrgreen: . På tal om det, nån som vill hänga på joggingrunda runt Norr Mälarstrand? :)

Ska vi köra någon för-gtg runt 15-16 snåret?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Efter någras snyftningar ;) så postar jag listan med de som kom med:



BME 
Spencer66    
Denke.  
David
 Gavve 
 Joberman 
Jakob.dala
Davvan    
Masterkiller  
Målaren. 
Porsan.  
JakobZ 
Josef B.
Preklin
Rozzy
Genta
Micke B 
Carlanton
Longcon
MKRGG 

Fortfarande gäller att hoppar folk av så lottas nya platser in.
 

Ricrob

Patek
Om det innebär att snyfta för man undrar hur det kommer sig att en av tjugo uttrycker ngn form av glädje över att blivit "utvald", så visst.. Snyft snyft...
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Ricrob skrev:
Om det innebär att snyfta för man undrar hur det kommer sig att en av tjugo uttrycker ngn form av glädje över att blivit "utvald", så visst.. Snyft snyft...

Har faktiskt inget svar på varför folk inte blev gladare och skrev något..
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Jag blev också grymt glad, men vågade inte skriva något, tänkte att führern skulle sätta upp någon officiell förkrökstråd först! :mrgreen:
 

BME

Cartier
Haha vad fega vi är eller ska man säga hyser en oerhörd respekt för vår propagandaminister! :D
Jag vågade inte riktigt heller jubla mer än för mig själv innan men nu så! Jubel jubel!
Ser verkligen fram emot detta tack KS för att ni gör dessa tillställningar möjligt och tack till Rob E också såklart!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Lottning och lottning... Det har lottats lika mycket som när diktaturer tar fram regeringsmedlemmar. Fan den där listan är säkert alla som satt vid Spencers bord på senaste träffen! Näärå jag e inte bitter... :lol:
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
RicVin skrev:
Lottning och lottning... Det har lottats lika mycket som när diktaturer tar fram regeringsmedlemmar. Fan den där listan är säkert alla som satt vid Spencers bord på senaste träffen! Näärå jag e inte bitter... :lol:

Haha +1 på den :lol: :cool:

Väntar också på att någon kotte ska hoppa av listan...
 

Ricrob

Patek
TomasBc skrev:
RicVin skrev:
Lottning och lottning... Det har lottats lika mycket som när diktaturer tar fram regeringsmedlemmar. Fan den där listan är säkert alla som satt vid Spencers bord på senaste träffen! Näärå jag e inte bitter... :lol:

Haha +1 på den :lol: :cool:

Väntar också på att någon kotte ska hoppa av listan...

+2..
"Nämen oj så märkligt, alla vänner kom med och oj, nästan alla på listan kör Rolex. Ett sånt sammanträffande!"
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har redan hotat med att helt bojkotta Rob e och köra ett eget event på ett liggunderlag utanför Nymans med en BagInBox :) Men det kanske är bättre att köra protest utanför Rob istället. Men då får man väl aldrig mer komma in ens under normal öppettid...
NiklasArvid skrev:
+3 ...men vi bitterf---or får väl ta sätta oss med bruna påsar på en bänk utanför...
 
RicVin skrev:
Jag har redan hotat med att helt bojkotta Rob e och köra ett eget event på ett liggunderlag utanför Nymans med en BagInBox :) Men det kanske är bättre att köra protest utanför Rob istället. Men då får man väl aldrig mer komma in ens under normal öppettid...
NiklasArvid skrev:
+3 ...men vi bitterf---or får väl ta sätta oss med bruna påsar på en bänk utanför...
Jag e på! Jag tar med en låda Kir och en klase bananer så ska du se att proppagandaministern smyger sig dit för en eftersläckare!

Mvh
Anders P
 

max

Dancing Queen
RicVin skrev:
Jag har redan hotat med att helt bojkotta Rob e och köra ett eget event på ett liggunderlag utanför Nymans med en BagInBox :) Men det kanske är bättre att köra protest utanför Rob istället. Men då får man väl aldrig mer komma in ens under normal öppettid...
Med varsin MM-klocka utanpå jackan och stor klocksnacksloggo på bröstet ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det låter kanon! Fast jag tar min Panna, ligger jag på gatan och sörplar Kir är det ingen som tror den är äkta i alla fall :D
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
RicVin skrev:
Det låter kanon! Fast jag tar min Panna, ligger jag på gatan och sörplar Kir är det ingen som tror den är äkta i alla fall :D

Styr vi en "sido-GTG" som de andra kan uppsluta till när RE har stängt för kvällen eller?!
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Om du menar en "huvud GTG" som krämarlakejerna kan köa utanför fram till stängningdags så är svaret naturligtvis -Ja! ;-)
 
Topp