• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob. Engström-event

Fabian

Patek
2-Faktor
en fråga:

För oss som under 1-årsfesten vann priset att under en kväll få besöka Rob. Engström - har något datum ännu bestämts?
 
D

Deleted member 1265

Guest
Önskar jag hade plats, vem vill inte få 75% rabatt på hela pp's sortiment!;)
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Bör nog gå ut till alla igen för jag har inte heller fått mail/pm, känns som att risken är stor att fler inte fått något. Är du säker på att det skall ha gått ut info?

Jag är inte alls säkert på det. Förmedlar bara infon jag fått. Tänkte att de som är bjudna bör Rob Engström fått reda på med. Har tyvärr ingen koll på deltagarlista men är övertygad om att någon i KS ledningen tar tag i detta.
 

max

Dancing Queen
Då sitter jag lugnt i båten och hoppas det blir i nästa år eller mellandagarna, det är alltid mysigare att krypa in i värmen på rob när det är snö och kallt ute :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Då sitter jag lugnt i båten och hoppas det blir i nästa år eller mellandagarna, det är alltid mysigare att krypa in i värmen på rob när det är snö och kallt ute :)
Då sitter vi i samma båt... Har inte heller fått ngt mail med info..:)
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Ett förtydligande. Alla som vann en biljett på festen måste själva maila till adressen som står på biljetten och meddela att ni vill gå.

/Kapten
 
  • Like
Reactions: Wii

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag trodde nog att det skulle dyka upp en tråd med tid och datum i alla fall.
Om jag inte minns fel så var det ingen sån info på inbjudan.
Det är ju lite knepigt att anmäla sig innan man vet om man har möjlighet att gå. Eller är det ok att hoppa av när datumet blir spikat?
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Jag trodde nog att det skulle dyka upp en tråd med tid och datum i alla fall.
Om jag inte minns fel så var det ingen sån info på inbjudan.
Det är ju lite knepigt att anmäla sig innan man vet om man har möjlighet att gå. Eller är det ok att hoppa av när datumet blir spikat?
Nu har jag ingen biljett men det stod väl något i still med att mer info kommer senare, och om man är osäker så går det säkert bra att maila till adressen på biljetten. ROB-1832 kommer säkert ut med mer info snart.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nästan rätt..:)
6FE0ED56-4E24-4CD7-B007-021CA9C27FAC-453-000000C5AFE7EED4_zpsf5a4c8d2.jpg


Klart öppet för tolkningar.. Jag tolkade det som att datum skulle annonseras och därefter OSAr man..
Har mailat nu i alla fall så får vi se när det är:)
 

max

Dancing Queen
Oh, läste det också så. Eftersom o.s.a. användes trodde jag att det var just ett svar om deltagande på en angiven tid som avsågs och inte själva anmälan, men då drar jag iväg ett mail med anmälan helt enkelt.

masterkiller har du kvar listan så kan det nog vara en bra idé att pm:a alla denna info, verkar vara ganska många av oss som missförstått budskapet på inbjudan.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Oh, läste det också så. Eftersom o.s.a. användes trodde jag att det var just ett svar om deltagande på en angiven tid som avsågs och inte själva anmälan, men då drar jag iväg ett mail med anmälan helt enkelt.

masterkiller har du kvar listan så kan det nog vara en bra idé att pm:a alla denna info, verkar vara ganska många av oss som missförstått budskapet på inbjudan.

Läs min tråd!!!!!!
 
Topp