• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob. Engströms Officiella Nyhetstråd!

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Riktigt snygg den där keramiska, tycker även att den nya racing speedyn är riktigt snygg. 2 fullträffar på kort tid! Grymt omega!
 

ROB-1832

Cartier
2-Faktor
Hej,

Efter lång väntan så har den härligt svarta Speedmastern kommit in i butik!

image.jpg


86.200:-
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag undrar varför ni har tagit fel färg på DDn som avatar? :) Vad säger du Porsan ?

Dark side måste provas.
 

ROB-1832

Cartier
2-Faktor
Hej rob.e,

Jag har en 116710ln som fortfarande är under rolexgaranti och den fortar sig med runt 30 sekunder per dag. Är detta något ni kan ordna på garantin? Hur lång tid skulle det kunna tänkas ta?

Har fått uppgift från annan urmakare på 6-10 veckor vilket jag tyckte var extremt lång tid för en regulering :/

Oj! Märkte nu att vi missat frågor i vår egen tråd! Sorry...
Antar att du fixat det redan? Om inte så ruckar vi den. Tid, 3-5 dagar.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Tack. Det var ju riktigt bra.

Saxat från http://horologium.com.au/2014/01/17/baselworld-2014-omega-speedmaster-mark-ii-re-issue/

"As well as the centre minute hand, there is a small seconds at 9 o'clock, date window at 6 o'clock, a 30-minute recorder at 3 o'clock and a 12 hour recorder at 6 o'clock. The new watch will measure 42.40 x 46.20mm with a height of 14.85 mm. The crystal is anti-reflective sapphire and the watch is water resistant up to 100 m / 330 ft."
 
Topp