• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Robb Report: 50 greatest watches….

Lite udda att man blandar mellan specifika refs och hela modellserier. Lite mycket för att kommentera allt och flera lite obegripliga, tex plats 50, men den enda jag håller med 100% oavsett om listan är i inbördes ordning eller inte är nummer ett. Speedmaster är världens vackraste klocka och med en helt otrolig historia.

Håller inte med om allt, smaken är ju som baken. Men en intressant lista som förgyllde denna lördag. Tack för att du delade denna.

Saknade bland annat Vacheron Constantin overseas men jag är lite partisk där.

Kul att se en massa klockor som var obekanta för mig sedan tidigare, även om tyngdpunkten låg på sådant som är utanför mitt intresse och budget. Känner inte att jag kan ens nästan tillräckligt för att ha en åsikt om vad som tagits med på listan eller hur det rangordnats sinsemellan.

Men för att mitt inlägg inte ska bli helt innehållslöst så drar jag till med att tycka att #37 var helt rätt rankad.

Kul att se en massa klockor som var obekanta för mig sedan tidigare, även om tyngdpunkten låg på sådant som är utanför mitt intresse och budget. Känner inte att jag kan ens nästan tillräckligt för att ha en åsikt om vad som tagits med på listan eller hur det rangordnats sinsemellan.

Men för att mitt inlägg inte ska bli helt innehållslöst så drar jag till med att tycka att #37 var helt rätt rankad.
Steampunkestetik

Tillbaka
Topp