• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Robert Engström är ett trevligt ställe!

trumpetera

Panerai
Bara att köpa ett band blir en trevlig upplevelse- särskilt roligt att bli hjälpt av en KS-are!

Så här blev det!

1e7f58fcbf05d84c09b6f51dcf5452a2.jpg


Med ålderns mörknande kommer det bli kalas, tror jag!
 

trumpetera

Panerai
Det ser mycket tjusigt ut på utsidan- vilket kan avskräcka- men dom är mycket trevliga där inne!

Fick för mig att jag såg herr Spencer kolkandes pilsner där inne samtidigt som jag var där!

Bara en så'n sak!

Lönnbar!!
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Det ser mycket tjusigt ut på utsidan- vilket kan avskräcka- men dom är mycket trevliga där inne!

Fick för mig att jag såg herr Spencer kolkandes pilsner där inne samtidigt som jag var där!

Bara en så'n sak!

Lönnbar!!
Låter ganska otippat, har väl en skruvad bild av stället

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
 
Låter ganska otippat, har väl en skruvad bild av stället

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

Har också varit lite "avskräckt" för att gå in när det ser så fancy ut men tog tjuren vid hornen och gick in i tisdags och efter att gjort bort sig deluxe i slussen så kom jag in och måste säga att jag blev positivt överraskad! Tjejen som jobbade var väldigt trevlig och lättsam tyckte jag. Även för en überlantis som jag...även om jag råkade ha arbetsklädsel på mig (kostym och rock) men tror inte det hade spelat någon större roll faktiskt.
 

Heritage

Omega
Passade på nu i veckan att kvista in om detta ställe efter allt gott man läst. Kändes inte helt invant att gå in i en affär utan handtag på dörren, sluss och en "vakt" på insidan men för er som tvekar......väl inne är det en helt annan atmosfär och bemötande. Fick jäkligt bra och proffsig hjälp av Marcus. Eftersom jakten är i full gång men inte har bestämt mig än, plockades de modeller jag var intresserad av fram och fick provas utan knussel. Resten kommer vi att sköta på distans, skåning som man är:)
 
Topp