• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-RI-

Karlssons

Omega
Köpte klocka i 50 k klassen av RI. Helt bekymmersfritt. Bra kommunikation i PM, klockan skickades direkt och försändelsen var välpaketerard. Trygg affär rakt igenom. 100% Goodguy!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt klocka på distans. Snabba ryck, trevlig och tillmötesgående säljare. Rekommendationer!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Gjort en OT bytesaffär i veckan. Även gjort affärer tidigare.
Grymt snack, alltid trevligt och snabbt skickat och prydligt och ordentligt packat.
Alltid 100% och absolut GG i min bok.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Sålt klocka till -RI- via en distansaffär. Inga konstigheter alls. Rak kommunikation rätt igenom samt snabb på betalfingret. 100% Good Guy, gör gärna fler affärer i framtiden.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Ännu en affär, den här gången köpte jag en Swatch x Hodinkee av honom. Träffades en snabbis F2F idag efter lite snack igår. Fick klockan levererad personligen till mig, vilket uppskattas!

Gör gärna affärer igen.
 

Capeland

Cartier
Pledge Member
Gjort min tredje affär med RI, denna gång köpt en klocka i 30k-klassen. Supersmidigt som vanligt :)
 

Richard1987

Panerai
Köpte ett par Persol solglasögon av RI, väldigt smidig affär! Han postade glasögonen direkt och allt var som utlovat, 100 % good guy som jag gärna gör affärer med igen! :D
 

Reko

Cartier
2-Faktor
Sålt klocka till -RI-.
Vi möttes över en kaffe i solen och har bara gott att säga om -RI-. Mycket trevlig kille!!
 

Apollo1884

Cartier
2-Faktor
Gjort ett byte med Ri
Trevlig kontakt, snabb leverans, bra packat och skicket som beskrivet ! Jag är grymt nöjd!
100% GG
Gör gärna flera affärer:)
 
D

Deleted member 11690

Guest
Gjort ett byte med -RI- i 30 tusen kronorsklassen. Smidig och snabb affär, 100% goodGuy, gör gärna fler affärer :)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka till Roberts vän genom Robert! Pengar swishades och klockan skickades via posten. Inga konstigheter :)
 

OscarE

Breitling
Köpte en Seiko av Robert. Klockan och tillbehör var i utmärkt skick och affären gick väldigt smidigt. Lysande att göra affärer med!
 

cm22bb

Breitling
Köpte en klocka av Robert.
Min första affär som gick utmärkt tack vare Roberts tålamod med mina frågor.
Mycket tillmötesgående när det kom till leverans både med tid och plats. Klocka och alla tillbehör enligt beskrivning.
Mycket bra att göra affär med!
 
Topp