• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Robin

911flyer

Omega
Köpte ett 16610LV insert från Robin.

Robin skickade inom 1h från betalningen var gjord och insertet landade hos mig dagen efter.
Trevlig kille att göra affärer med och rekommenderar Robin starkt! Definitivt en Good Guy! :)
 

DG

Panerai
2-Faktor
Sålt en 16610LV till Robin, inga som helst problem, mycket trevlig! 100% Goodguy!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Sålt Panerai till Robin utan problem och skulle göra det igen. Good Guy som är noggrann och enkel att ha att göra med.
 

KlasK

Cartier
2-Faktor
Köpt en Omega som Robin förmedlade.
Smidig affär och inga konstigheter. Skulle helt klart köpa igen om tillfälle gavs.
100% good guy.
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Sålde en Tudor BB till Robins vän där Robin skötte affären. Gick smidigt. Good guy.
 

Sideshow Bob

Cartier
Köpte Rolex f2f av @Robin
Ytterst trevligt bemötande genom hela processen, erbjöd sig dessutom att köra och möta mig på halva vägen, 100% Good guy, rekommenderas varmt
 

Kramer

Omega
Sålt en Panerai på distans till Robin. Seriöst och schysst bemötande och hanterande genom processen. GG!
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Sålt en Omega till Robin som förmedlade affären åt sin bror. Allt gick smidigt och korrekt till. 100 % GG blir mitt omdöme!
 
Topp