- Pris
- 200
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
Superdry. Bra skick men det finns små spår av användning och repor efter batteribyte. Boett i plast med plastglas och bakboett av stål. Ca 38 mm exklusive kronan. Band av silikongummi. Nytt Energizerbatteri juli 2023. Inga tillbehör eller papper.
Finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart och på min risk.
Byter gärna mot något kul!
Pris / bytesvärde: 150 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
PR / "Robocop". Förutom glaset med PR-logga så är den likadan som klockan Peter Weller bar i Robocop från 1987. Okänd tillverkare. Jag gissar att "PR" är reklamtryck för någon firma eller organisation men jag har inte kunnat få det bekräftat. Fint skick så när som på ett par skavanker på glasringen. Drygt 40 mm exklusive knapparna. Nytt Energizerbatteri juli 2023. Inga tillbehör eller papper.
Pris / bytesvärde: 400 (600) kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Riksskatteverket, en lämplig OWG March-klocka för dig som likt Mona Sahlin tycker att det är häftigt att betala skatt. Köp den redan nu så hinner du leta rätt på ett lämpligt band. Den kommer nämligen head only. Pläterad boett med mineralglas. Ca 33 mm utan kronan. Miyotaverk som fick ett nytt Energizerbatteri juli 2023. Originalspännet ingår. Inga andra tillbehör eller papper.
Swatch Access SKK111 Break of Dawn, i fint skick med nytt läderband som egentligen hör till en annan ref, GE404 Glossy Bite. Men jag tyckte att det passade bra. Originalbandet var ett sådant eländigt som bryts ner av ålder och delaminerar. 34 mm utan kronan. Nytt Energizerbatteri maj 2023.
Pris / bytesvärde: 350 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Sanyo, okänd referens. Gissar 80-tal men har inte forskat i det. Gott om repor på glaset men det är plexi eller liknande och trycket är på insidan så det borde vara lätt att polera. Bygeln på låser är inte original men jag tror att originalet var snarlikt. Fint skick i övrigt. Drygt 35 mm exklusive knapparna. Nytt Energizerbatteri våren 2023.
Pris / bytesvärde: 100 (150) (200) kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Fick för mig att ge den här en ny chans. Återkommer med ny annons med gärna bilder om jag kommer fram till att jag inte vill behålla.
Timex x Nano Universe Camper California Dial för den japanska marknaden. Fint skick men det finns några små spår av användning på både plexi och boett. Även på bandet syns det att den är använd några dagar. Plastboett med fasta bandstift. Ingen lume på urtavlan. Visarna har lume men anmärkningsvärt svag för en så ny klocka. Har ingen aning om det är full set då jag inte ägt den sedan den var ny. Bara originalbandet ingår, inte Perlonbandet på första bilden. Garantipappret är inte stämplat eller ifyllt. I övrigt förpackning och tillbehör enligt bilder.
Pris / bytesvärde: 850 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Timex x Nano Universe Camper California Dial för den japanska marknaden. Fint skick men det finns några små spår av användning på både plexi och boett. Även på bandet syns det att den är använd några dagar. Plastboett med fasta bandstift. Ingen lume på urtavlan. Visarna har lume men anmärkningsvärt svag för en så ny klocka. Har ingen aning om det är full set då jag inte ägt den sedan den var ny. Bara originalbandet ingår, inte Perlonbandet på första bilden. Garantipappret är inte stämplat eller ifyllt. I övrigt förpackning och tillbehör enligt bilder.
Pris / bytesvärde: 850 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Senast ändrad: