- Pris
- 600-2500:-
- Returpolicy
- Ingen retur på kläder, annars löser vi det självklart om något blir fel.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer två riktigt fina rockar/jackor i väldigt bra skick, en original M65 samt en klockrulle/resefodral för tre klockor.
Säljer främst till medlemmar med goda referenser. F2F funkar i Göteborg, annars går det självklart bra att skicka och då kommer vi överens om fraktsätt och kostnad. Swish gäller som betalsätt.
Min referenstråd:
Tack KS för ett grymt bra forum och möjligheten att annonsera!
Vi hörs!
1. Cordings Covert Coat
Helt ny och oanvänd marinblå Covert coat från Cordings. Köpt här på forumet i höstas och aldrig använd sedan dess.
Mycket stilig och klassisk rock i 100% ull.
Följer även med en marinblå sammetskrage som man kan sy på kragen om man vill.
Se länken för mer info om denna rock och Cordings.
www.cordings.co.uk
Storlek 38L, motsvarar en storlek 50 skulle jag säga. Rymlig för att kunna få plats med kostym etc under. För stor för mig som är 183/75. För exakta mått, se denna storleksguide.
Pris: 2500:-
2. Morris Heritage Peacoat
Riktigt snygg rock/jacka av kortare modell från Morris Heritage. Brun, i 100% ull.
Köpt nyss här på forumet och aldrig använd sedan dess. Mycket fint skick, var knappt använd när jag köpte den.
Storlek 50 men skulle säga att den är en mindre 50:a. Funkar bra på mig som är 183/75 även om den är åt det rymligare hållet.
Pris: 1900:-
3. Original M65, Cold Weather
Original M65 i cold weather-modell med tunt extralager som gör den varmare än sommarmodellerna. Bra skick, fräsch, utan dålig lukt och nyligen försiktigt tvättad. Finns en del fläckar men inget iögonfallande. Synligast är en mörkare fläck nertill till höger i höjd med nedersta fickan.
Storlek S som passar mig som är 183/75 väldigt bra. Se bilder för passformen på mig samt bild med mått för detaljer.
Pris: 1000:-
4. Klockrulle i svart läder med kamouflage-mönster.
Helt oanvänd, mycket snygg, i hög kvalitet. Blått foder, plats för tre klockor.
Se denna länk för fler bilder och mer info:
Pris: 600:-
Säljer främst till medlemmar med goda referenser. F2F funkar i Göteborg, annars går det självklart bra att skicka och då kommer vi överens om fraktsätt och kostnad. Swish gäller som betalsätt.
Min referenstråd:
Tack KS för ett grymt bra forum och möjligheten att annonsera!
Vi hörs!
1. Cordings Covert Coat
Helt ny och oanvänd marinblå Covert coat från Cordings. Köpt här på forumet i höstas och aldrig använd sedan dess.
Mycket stilig och klassisk rock i 100% ull.
Följer även med en marinblå sammetskrage som man kan sy på kragen om man vill.
Se länken för mer info om denna rock och Cordings.
The Cordings Covert Coat - CORDINGS DISPATCHES
Given its well-documented history and enduring popularity since its conception by Cordings in the 1900’s, the iconic covert coat has a lot to live up to. But

Storlek 38L, motsvarar en storlek 50 skulle jag säga. Rymlig för att kunna få plats med kostym etc under. För stor för mig som är 183/75. För exakta mått, se denna storleksguide.
Pris: 2500:-
2. Morris Heritage Peacoat
Riktigt snygg rock/jacka av kortare modell från Morris Heritage. Brun, i 100% ull.
Köpt nyss här på forumet och aldrig använd sedan dess. Mycket fint skick, var knappt använd när jag köpte den.
Storlek 50 men skulle säga att den är en mindre 50:a. Funkar bra på mig som är 183/75 även om den är åt det rymligare hållet.
Pris: 1900:-
3. Original M65, Cold Weather
Original M65 i cold weather-modell med tunt extralager som gör den varmare än sommarmodellerna. Bra skick, fräsch, utan dålig lukt och nyligen försiktigt tvättad. Finns en del fläckar men inget iögonfallande. Synligast är en mörkare fläck nertill till höger i höjd med nedersta fickan.
Storlek S som passar mig som är 183/75 väldigt bra. Se bilder för passformen på mig samt bild med mått för detaljer.
Pris: 1000:-
4. Klockrulle i svart läder med kamouflage-mönster.
Helt oanvänd, mycket snygg, i hög kvalitet. Blått foder, plats för tre klockor.
Se denna länk för fler bilder och mer info:

Watch Roll in black camouflage with blue interior
Watch roll in Black Camouflage leather exterior with blue suede interior. Designed to hold and protect three timepieces. Our exclusive Watch Roll is the best place to store or present your watches. Designed to hold and protect three timepieces. Exterior is made of the finest genuine leather...
www.welovehorology.com
Pris: 600:-
Senast ändrad: