• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Rock + Peacoat (Cordings, Morris Heritage), M65 original, samt Klockrulle

Martin Samuelsson

Basic
Pledge Member
2-Faktor
Pris
600-2500:-
Returpolicy
Ingen retur på kläder, annars löser vi det självklart om något blir fel.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer två riktigt fina rockar/jackor i väldigt bra skick, en original M65 samt en klockrulle/resefodral för tre klockor.

Säljer främst till medlemmar med goda referenser. F2F funkar i Göteborg, annars går det självklart bra att skicka och då kommer vi överens om fraktsätt och kostnad. Swish gäller som betalsätt.

Min referenstråd:

Tack KS för ett grymt bra forum och möjligheten att annonsera!

Vi hörs!

1. Cordings Covert Coat

Helt ny och oanvänd marinblå Covert coat från Cordings. Köpt här på forumet i höstas och aldrig använd sedan dess.

Mycket stilig och klassisk rock i 100% ull.
Följer även med en marinblå sammetskrage som man kan sy på kragen om man vill.

Se länken för mer info om denna rock och Cordings.

Storlek 38L, motsvarar en storlek 50 skulle jag säga. Rymlig för att kunna få plats med kostym etc under. För stor för mig som är 183/75. För exakta mått, se denna storleksguide.

Pris: 2500:-

IMG_3666.jpeg

IMG_3667.jpeg

IMG_3668.jpeg

IMG_3675.jpeg

2. Morris Heritage Peacoat

Riktigt snygg rock/jacka av kortare modell från Morris Heritage. Brun, i 100% ull.

Köpt nyss här på forumet och aldrig använd sedan dess. Mycket fint skick, var knappt använd när jag köpte den.

Storlek 50 men skulle säga att den är en mindre 50:a. Funkar bra på mig som är 183/75 även om den är åt det rymligare hållet.

Pris: 1900:-

IMG_3662.jpeg

IMG_3663.jpeg

IMG_3664.jpeg

IMG_3665.jpeg

IMG_3674.jpeg

3. Original M65, Cold Weather

Original M65 i cold weather-modell med tunt extralager som gör den varmare än sommarmodellerna. Bra skick, fräsch, utan dålig lukt och nyligen försiktigt tvättad. Finns en del fläckar men inget iögonfallande. Synligast är en mörkare fläck nertill till höger i höjd med nedersta fickan.

Storlek S som passar mig som är 183/75 väldigt bra. Se bilder för passformen på mig samt bild med mått för detaljer.

Pris: 1000:-

IMG_3688.jpeg

IMG_3689.jpeg

IMG_3691.jpeg

IMG_3673.jpeg

IMG_2800.jpeg

IMG_2795.jpeg

IMG_2796.jpeg

4. Klockrulle i svart läder med kamouflage-mönster.

Helt oanvänd, mycket snygg, i hög kvalitet. Blått foder, plats för tre klockor.

Se denna länk för fler bilder och mer info:

IMG_3581.jpeg

IMG_3583.jpeg

Pris: 600:-

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp