• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rockar detta?

Rockar lilleman på rocka?

  • Ja klart

    Röster: 12 34.3%
  • Nej har du ens rolex

    Röster: 23 65.7%

  • Totala väljare
    35

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag tycker det funkar ok, men jag tror det skulle funkat bättre om det kanske smalnat av mer... Det där jämnbreda bandet hade nog fungerat bättre på en större klocka.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Stämmer tyvärr in i kören. För kraftigt och brett. För mycket mot den fina gamla patinerade tavlan. Kör någon nättare krokodil eller ödla skulle jag säga.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tveksamt, lite udda och sådär ful snyggt. Men skulle nog säga nej. Skulle fungera bättre på en ny klocka utan patina.
 

jabla

Sarlacc
Klart rocka rockar...

Tudor_Rocka.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hmm...skulle gärna säga JA! Jag håller nog med om att det inte är 100%, ett brunt och lite tunnare skulle nog passa bättre. Bay the way, klockan är J... Schysst tycker jag iaf :hungry:
 

Sond

Patek
Jag gillar rocka. Men på dessa bilder ser det vita i bandet för vitt ut jämfört med den benvit/åldrade tavlan.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Fräsigt!
Perfekt klocka/kombo för en weekend i amsterdam!
Obs krokon kan komma till liv men kommer inte skada dig, det är din vän!:nailbiting:
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Jag gillar rocka! Men Tror det snarare är modellen och inte rockat i sig som inte riktigt matchar...
Ett fint patinerat brunt läder hade nog varit optimalt.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tack för all skojig respons!

Hade inget bra ljus och märkte nu att bilderna inte riktigt är representativa men jag trivs med tjockleken, bandet är 20/18 och det tycker jag är schysst med. Det finns visst djup i bubblorna på bandet som passar bra med stålet på klockan. (Boetten är i stål).

Kul att vi tycker olika!
 
Topp