• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rodania Regatta

Hej,

Jag äger en Rodania Regatta med Lemania 1345 movement likt bilden som är bifogat.

Jag har förstått att den är ovanlig då få tillverkades. Finns det någon som kan ge mig ett ungefärligt värde på klockan? då jag funderar på att lämna in den för service.

Alla funktioner på klockan fungerar perfekt.

Uppskattar om någon kan ge mig mer info om klockan då jag inte lyckas hitta så mycket. Ref nr 9853
 

Bilagor

  • B4A22467-3E22-49AB-A44B-0EFB4D03DA26.png
    B4A22467-3E22-49AB-A44B-0EFB4D03DA26.png
    737.6 KB · Visningar: 15

MOL

Cartier
Detta är en resurs med en hel del intressant - Rodania finns inkluderat under Aquastar versionen som är basen för din
 
Detta är en resurs med en hel del intressant - Rodania finns inkluderat under Aquastar versionen som är basen för din
Tack, jag har varit inne och läst på denna sida men hittar inte så mycket om just Rodania. Den verkar vara betydligt ovanligare än just Aquastar, tissot, tag heur osv som alla gjort varianter på regatta.
 

MOL

Cartier
Finns bara som en variant på Aquastar vilket det är (imo) bara logon som är Rodania…annars ser det ut att vara en 2:a gen Aquastar (?). Hur ser baksidan ut? Kronan?
 

MOL

Cartier
Har sett två Aquastar med samma boett/kaliber som gått för eller budats till 15-22 (kommer inte ihåg exakt) exkl provision nyligen (en på auctionet som inte såldes pga högre reserv).
 
Topp