• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 1002

_robban

Cartier
2-Faktor
Köpte denna mycket trevliga Rolex 1002 på forumet förra året men dessvärre så användes den inte alls så mycket som jag trott och då får den gå vidare.

Är då som sagt en Rolex 1002 ifrån 1960 talet, går mycket bra och känns mjuk och bra i uppdrag. Förra ägaren lät den bli provtryckt och gångtestad på Rob E event 16/10 2015 och utlåtande då var " Går bra och är tät. Inget behov av service framöver. "
Förra ägarens annons hittar ni här

Bilder ifrån förra ägaren på min klocka:
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


Jag skaffade senare en tidsenlig 7835 19mm oyster länk via forumet men har ännu inte monterat denna själv utan kört vidare med läder band ovan.
Trevligt sladdrig länk och ser ut att matcha klockan ovan mycket bra. Länken har 357 ändbitar och tror att låset kan vara utbytt någon gång då den inte har 7835 märkning utan endast "Patented & registered Swiss Made". Total längd c:a 14,5 cm inkl ändlänkar.
Förra ägarens annons hittar ni här

Bilder ifrån förra ägaren av länken:
IMG_1494.JPG


IMG_1495.JPG


Mitt pris för det hela är 14000 ink rek. frakt

Returpolicy: Ingen retur om affären görs upp F2F här i Göteborg. Vid frakt; Full returrätt inom 24 timmar efter mottagande, om skicket väsentligen inte skulle överstämma med beskrivningen och bilderna. Varan ska vara i exakt samma skick som när den mottogs, och skickas endast tillbaka med på samma sätt som du fick den till dig.

Reserverar mig för eventuella felskrivningar, samt förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.

Tack för möjligheten att annonsera, och tack på förhand eventuella köpare.
 
Senast ändrad:
Topp