• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 114060

Starillusion

Cartier
Pris
70000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hejsan, har en Rolex 114060 (no date) som jag lägger ut för att byta men kan tänka mig sälja. Jag har inte haft den så länge, men svär mig blå på att vara utan datum. Därför är byte intressant mot en vanlig svart sub från år 15 och framåt samt Hulk. Kan även tänka mig en ok Tudor snowflake.
Bytesvärde på min 68k. Pengar åt dig löser vi.
Där av det super höga priset, för jag är mer intresserad av byte. Så hittar du billigare på blocket eller Chron så är jag väl medveten om det.

Min sub är från år 16, och är i bra skick men har en del hairlines från daglig användning.
Allt är i sin ordning, box, tag, extra länk.
Inte uttagen i Sverige.

Kan mötas upp i sthlm för affär, men behöver någon dag framförhållning då det är inlåst. Annars kan den skickas mot förskottbetalning.

20180803_190313.jpg


20180803_193932.jpg


20180803_194730.jpg


20180731_125925.jpg


Fler bilder skickas självklart på förfrågan.
Dra ett PM om du undrar något så får jag tacka tillsvidare och ha det så bra :)
 
Senast ändrad:
Topp