• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 116000 NYTT JÄKLA PRIS

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Hallå

Prissänkt igen!!

Först en brasklapp efter en veckas annonserande. Vill du samla bilder, superskambuda, bli mailkompis, bara veta om den finns kvar eller/och erbjuda byten som du efter ytterligare 10 PM drar dig ur, var vänlig tänk ett par gånger till. Om du har ett seriöst intresse och vill göra affär är du mer än välkommen att diskutera villkoren. Jag är medveten om att detta kan uppfattas som drygt men tyvärr känns det nödvändigt att vara tydlig.

Denna coola retroinspirerade Rolle har kommit i min ägo genom byte och med avsikten att genast flyga vidare till samma peng som den utgjorde i bytesdealen. Detta kommer uppenbarligen inte hända då bytesvärdet sattes till 32'.

Fullset, uttagen i augusti förra året hos Engströms. Riktigt bra skick, nån liten skrivbordsscuff på länken, annars inget vad jag kan se.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Pris för denna är nu sänkt med ett par tuss till facila trettiotusen kronor och då är det inklusive värdefrakt!

Inga byten då pengarna genast ska omsättas plus att den är under garanti och i ruggigt bra skick.

Och du, är tavlan för rolig för dig så kostar en ny 4' inkl arbete. Så för 30'+4' har du precis den 116000 du vill ha. Eventuellt kan dessutom viss rabatt på bytet ordnas om allt vill sig väl. Finns alltså inget att tveka över!

Finns i Sthlm.

/Kristofer
 
Senast ändrad:
Topp