• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 116200

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Lägger ut min Rolex DJ till försäljning :( måste tyvärr prioritera ny bostad över klockor för tillfället. Klockan är inköpt i juni -12 och är i mycket gott skikt, finns dock lite hairlines främst på spännet. Klockan är använd ytterst sparsamt och går som en Rolex bör (+/-1s).

Klockan är en random series och har en underbar silvrig urtavla som skiftar i allt från vit till champagne beroende på ljus. Alla tillbehör + extra länkar finns, stämplat cert.

Är inte intresserad av byten. Priset sätter jag till 35 kkr + frakt.

Jag och klockan finns i Göteborg och fler bilder skickas om så önskas.

GhLW2oV.jpg

hMrrp4J.jpg

vUl8P7n.jpg

EMcZlmU.jpg

dewGVbf.jpg

1uNy9wG.jpg

P1znEkW.jpg

QvjBzhU.jpg

MZ1ERKa.jpg

BP6yrVj.jpg

z3nLlQe.jpg

CZbf7lP.jpg

X7R0OHg.jpg


/Andy7750
 
Topp