• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex 116515LN och PP 5167R-001 - vilken hade ni valt?

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Det måste bli PP, jag gillar den stenhårt.
Noterade att Spencer66 röstade på daytonan så det är väl bara att köra en switch :D
/j
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Rollen är snygg, ingen snack om saken, men den är "för vardaglig".


Jag håller med om det här...snacka om att vi som hänger här är skadade! :rolleyes:

Däremot vore valet mellan dessa två klockor inte lika självklart som det är för alla andra, men det beror ju så klart på vad som finns för övrigt i samlingen.
 

Tommytvigg

Cartier
Mellan dom två skulle det bli Rolex för min del.
Färgerna är magiska på just den klockan.
Men jag har inte klämt på någon av dom i verkligheten, så mitt svar kan skifta efter det.
Vilken än du väljer, så får du en galet vacker klocka.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Då verkar jag ha bevisat för mig själv att jag går i rätt tankebanor. Bara att sätta igång och spara då :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du skulle ju självklart lagt in en poll. Både är ju grymma klockor. Har klämt på Daytonan på rubber b och det finns väl inte så mycket negativt att säga om den förutom läsbarheten och att den har skruvade pushers. Säger APn för att jag tror den håller bättre i längden i och med att den är cleanare.

Edit: Drömde nyligen om Pateken fast på länk. Kanske en sanndröm om jag får ett fett arv från en okänd släkting i Afrika. :D
 
Topp