• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex 116613 Submariner

reffen

Basic
Pris
108000
Returpolicy
Ingen, om du inte uttryckligen måste ha det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min 116613LB, uttagen 2015-12-21 så lite mer än ett år av garantin kvar. En grym klocka som varit min favorit dessa år jag ägt den, men nu har vi kommit till en punkt där vi går skilda vägar.
Säljs med:
Ytter och inner box
Cert
Service bok
En extra länk
Rolex tags
Så borde vara fullset förutom instruktionsboken som jag tappat bort(Kostar inte mycket att köpa en beg)
Sen följer det med ett äkthetsintyg från Bergström ur.

Klockan är använd och det finns swirls\hairlines speciellt på det blankpolerade guldet, syns extra mycket i direkt solljus, någon lättare repa finns också, inget som inte går att polera bort om man vill ha den i nyskick. AR på cyklopen har blivit lite nött, svår fotat men syns med lup och lite i vissa vinklar.

Har gjort några affärer här på KS tidigare så referenser finns här, det bör finnas på dig med!

Klockan finns i Uppsala för F2F på kameraövervakad plats för bådas säkerhet, tar betalt genom Swish och med id kontroll, av mig får du kvitto och en säker affär. Kan kanske skickas till rätt person, men ser helst ingen retur, så var noga med att du känner dig nöjd med klockan innan du slår till. Inga byten.
rolle0.jpg

Hojta till om du behöver fler bilder.
Tack KS

Bilagor

• rolle3.jpg
    rolle3.jpg
    357.9 KB · Visningar: 34
  • rolle6.jpg
    rolle6.jpg
    358.2 KB · Visningar: 32
  • rolle5.jpg
    rolle5.jpg