• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex 116613LN

Rolexmaster

Omega
Friends Of KS
Pris
100000kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Reducerat Pris från 110k!!!

Passa på! Billigast i Europa!

Referenser från tidigare affärer finns!

100.000 SEK!

Tjena allesammans!

Säljer nu min Rolex Submariner 116613LN i guld och stål.

Klockan är i fint skick. Alla tillbehör förutom cert medföljer. Har även ett intyg som stärker äktheten.

Klockan är från cirka 2015, men detta är bara en uppskattning från urmakaren med tanken på skicket.

Ingen stretch!

Möter upp er på Bergströms ur i Malmö där du och jag lämnar in klockan på trycktest (på min bekostnad) och då får du det bekräftat att klocka är äkta.

Sen skriver vi kvitto och slutför affären

Ser helst en f2f affär. Kan skicka om pengarna ligger på mitt konto i förväg. Jag står för frakten i så fall.

Billigast i Sverige!

Jag vill ha smidig och snabb affär.

Tyvärr inga byten eller andra förslag då jag endast vill sälja den.. Swish föredrar jag ev. banköverföring om pengarna kommer in direkt. Swedbank gäller i det fallet!

207A3012-72DA-4990-BB62-8C005E9372F4.jpeg
ACB0F502-1B7A-4C9B-A0B2-B5DD5FD4A2BE.jpeg
1F66934B-29EE-4C78-B8C5-5C62FC1AC5CC.jpeg
613DDAC6-D3D7-4F40-8391-DB99D40FB903.jpeg
AE39D0AE-A99E-4633-B6FB-7BEDF226ED4B.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp