• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex 116660 på forumet?

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Aha, Det uppfattade jag mer som ett påstående ;)
Ny ligger den på 102.400 kr.
Begagnad på Chrono24 från ca 65.000 kr och uppåt

Du har nog rätt i att potentiella köpare är betydligt färre än till en sub. Därmed mer trög-flippad.

Jag lägger till en fråga. Hoppas du inte misstycker:

4. Någon som vet om man kan byta ut den svarta tavlan mot en D-blue tavla, om andan skulle falla på?

Finns en blå tavla till salu på RolexForums för ~40K om jag inte missminer mig...
 

Landshark

Cartier
Skönt för dig att ha det avklarat, tänker jag.

Själv tycker jag den är förvånansvärt "nim". Visst, det känns ju att den finns där. Som jag sagt tidigare i tråden tycker jag det känns bra. Använder min tjugofyra - sju... :)

Du får väl hålla dig till dam-uren då... ;)
 

Landshark

Cartier
citat: okay! my bad

holmjohaan. Jag finner föga glädje i att göra detta. Men jag känner att jag måste.
Är du redo? Nu kommer det. Ahh, det tar emot. OK, nu kör vi: "Buuuut.... I told you so!"

:angel:;):happyhappy:
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Hur sitter rollen på armen jämfört med PO'n? Kikade på PO'n för ett tag sen och fick känslan av att den är högre än vad den är beroende på baksidan,

Samma sak på 116660. Boettlocket bygger massor bakåt.
Hade locket gått jämnt med boetten hade jag köpt den idag.
Känns som klockan får väldigt lite kontakt med armen.
image.jpg
 
Topp