• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad |Omega 30t2pc |

Andreas_Åkerlund

Cartier
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Ja om varan inte motsvarar min beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Alla klockorna finns för F2F i Göteborg eller skickas på köparens bekostnad.

Rolex 14060M. SÅLD

Rolex 14060M ”Two liner” Y - serie från 2002. I väldigt skarp och fint skick. Med matchande clasp code (DT) 501B endlinks och tight länk som passar handleder upp till 19cm. Går precis som den skall med lång gångreserv +- 2 sek/ dag. Jag bedömer att den är opolerad. Watch only och servicehistorik är okänd, dock nyligen trycktestad med godkänt resultat.

Jag kan tänka mig att ta klocka för 30-50k i delbyte på denna ( gärna dykare från omega eller tudor ). Pris: 85k

IMG_1265.jpeg
IMG_1341.jpeg
IMG_1342.jpeg
IMG_1343.jpeg
IMG_1344.jpeg
IMG_1350.png



Omega 2383-5 30t2pc. SÅLD

Allt original med fin tavla, saknas lite radium på minutvisaren. Såldes som servad till mig men jag tycker att den är lite trög att dra upp. Går fint med lång gångreserv dock och jag har inte märkt av någon gångavvikelse. Kommer på läder.

Pris 7800kr + frakt
IMG_1021.jpeg
IMG_1027.jpeg



TILLBAKADRAGEN
Cyma watersport.

Otroligt skick på tavla, relumerade visare som matchar fint. Kommer på JP läder enligt bild. Servad för ett par år sedan, vrider upp supermjukt och går fint.

Pris 4800kr + valfri frakt.( TILLBAKADRAGEN)
IMG_0980.jpeg
IMG_0981.jpeg
IMG_0982.jpeg

SÅLD
Omega 24389-62-csp

Nyservad och går kanonbra. Fin lyster i tavlan. Kommer på läder enligt bild. OBS - har upptäckt att glaset inte sitter helt rakt, en enkel fix med den som har rätt verktyg men det har inte jag.

Pris 7200kr + frakt.
IMG_1040.jpeg
IMG_1041.jpeg
IMG_1039.jpeg


SÅLD Certina ” gold dust”

Okänd servicehistorik men går utan märkbar avvikelse. Pris 1500kr + frakt
IMG_0989.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_0994.png
    IMG_0994.png
    662.9 KB · Visningar: 8
  • IMG_0984.jpeg
    IMG_0984.jpeg
    327.4 KB · Visningar: 8
  • IMG_0987.jpeg
    IMG_0987.jpeg
    524.3 KB · Visningar: 12
Senast ändrad:
Topp