• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 16570 Explorer II, vit P-serie

Axwell

Omega
Tjena!

Bumpar upp annonsen igen, nu med sänkt pris samt dagsfärska bilder. OBS: Nu endast sälj, inga byten intressanta.

Tänkte nu sälja min Rolex explorer II från 2001 då jag är sugen på annat. Köpte klockan från handlare i Holland i början av Juli och med klockan följer inre/yttrebox, cert samt 2st broschyrer. Skicket skulle jag bedöma som fint, inte mycket strech i länk och förutom vanliga bruksrepor så finns en ding som sitter längs ut på ett av bandhonen (bild nr 3).

Jag har ca 18cm handled och den sitter grymt på mig men skulle tippa att man kan microjustera upp den till ca 19cm. Var förbi urmakaren tidigare i höst för trycktest som den klara galant och för att kolla tidshållningen och han sa då att den gick runt +7sek och att amplituden låg runt 290, sen så ingick 12 månaders garanti på klockan om något skulle krångla av handlaren jag köpte den av, så är runt 7 månader kvar på den garantin.

Retur: Öppet köp i 24h efter att klockan mottagits, vid retur bekostar köparen försäkrad frakt tillbaka.

Frågor tas via PM.

Pris: 29.900 NU 28.500 inkl frakt

xOTdqGs.jpg


pwzFAHP.jpg


txqIKDK.jpg


rLSbMdC.jpg


cRty6Gg.jpg


lpbojel.jpg


t0XF2tD.jpg


LNtFhYE.jpg


BHT3GrH.jpg


LmagPzZ.jpg


Za6Xm7e.jpg


/ Axwell
 
Topp