• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex 16700 PB

Pris
97000
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer den här för andra gången. Köptes från svensk handlare av mig våren 2024 men såldes sedan vidare (då den fick ett nytt insert) innan jag köpte tillbaks.

A serie från ca 1999
Blekt Pepsiinsert.
Självklart en hel del hairlines men inga större dings etc, fint intryck på armen.
Inte mycket stretch i länk, se bild.
Drar upp fint, handlare såg inget servicebehov vid inköp och klockan var tät.
Inställd för handled om 16.5cm, utöver det medföljer 2 extra länkbitar samt inner och ytterbox.

Säljer för 97, 99k. Kan eventuellt ta en Cartier tank (stål, large), eller Tudor BB54/pelagos 39 som delbetalning.

Finns för f2f i Stockholm för medlemmar med goda referenser annars bjuder jag på värde.

Massvis med referenser finns.

Mvh.

IMG_3588.jpeg
IMG_3589.jpeg
IMG_3590.jpeg
IMG_3591.jpeg
IMG_3592.jpeg
IMG_3593.jpeg
IMG_3594.jpeg
IMG_3595.jpeg
IMG_3596.jpeg
IMG_3598.jpeg