• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 16710

Tapiren

Cartier
Pris
102000
Returpolicy
Retur inom 24 om skicket väsentligt avviker från beskrivningen i annonsen
Bilder Skickat
  1. Ja
Servad för c:a ett år sedan, på Rob Engström (se bild på vad som gjordes, riktigt kvitto finns också). Det finns en Pepsi-bezel (sitter på nu) och en Coke som följer med.

Jag köpte den här på KS för några år sedan och jag vill minnas att serienumret placerar den till c:a 1996.

Jag vet inte exakt vad som krävs för att få kalla den "full set" men denna torde ligga ganska nära, se bilderna för vad som följer med, det är ju boxar, cert, kalender osv.

Den är inte perfekt men den är väldigt, väldigt fin med få bruksspår. Jag köpte den i tron att den inte var polerad men efter att ha konsulterat KS så är det troligen så att den är polerad någon gång under sitt liv, men den är varsamt gjort, jag har använt den en de senaste åren i rotation med andra klockor och visst finns det något enstaka märke på den men överlag är den otroligt välhållen.

Skickas på köparens risk och bekostnad, annars f2f på en plats vi båda känner oss trygga (förslagsvis mitt kontor strax norr om Stockholm, jag arbetar i ett kommunhus, tryggare än så blir det väl inte?)
IMG_0138.jpg
IMG_0139.jpg
IMG_0140.jpg
IMG_0145.jpg
IMG_0146.jpg
IMG_0157.jpg
Namnlös.jpg
 
Senast ändrad:
Topp