• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 16800 Ny prisbump 4/10

Åter upp till försäljning då tilltänkt köpare dragit sig ur.

Tyvärr dags att skiljas från denna då pengarna behövs på annat håll.
En 16800 från 84 med matt tavla och målade index som börjar få riktigt trevlig patina.
Klockan är servad hos Rolex 26/11-15 och är alltså under garanti knappt 2 månader till, service cert medföljer.
Har blivit polerad men fortfarande mycket vass boett utan dings.
Datum skivan är bytt men, vad jag tror, originalet med öppna 6-9 medföljer. Vet inte varför den är bytt men antar att det skedde vid service.
Insertet har några repor och är fadeat mot det grå/blå hållet. Pärlan är intakt med, även den, mysig färg.
Länken är en 93150 med 593 ends med normal stretch. Vad jag förstått är även länken en 84:a så bör vara original till klockan.
Det enda minuset med klockan är att vridringen är tämligen trög.
Går +/- 2sek per dygn.
Kommer med service pouch, service cert och datumskivan. Inga övriga tillbehör.
Säljes helst f2f till medlem med vettiga referenser i Mälardalen. Kan dock skickas på köparens risk och endast efter betalning genom Swish.
Inga byten och ingen retur.
Priset sätter jag till (65K) 62K
Referenser:
https://klocksnack.se/threads/the-quiet-man.10278/
Bildkavalkad:
IMG_1130.JPG
IMG_1207.JPG
IMG_1269.JPG
IMG_1292.JPG
IMG_1293.JPG
IMG_1294.JPG
IMG_1295.JPG
IMG_1296.JPG
IMG_1297.JPG
IMG_1298.JPG

Tack KS för annonsplats och suveränt forum.
 
Senast ändrad:
Topp